26 okt. 2016

På lördag den 29/11 är det en jättestor dag för mig!!!! Då ska jag öppna min lilla webbshop som heter Bambustickan :)


Det är något jag har längtat efter i flera år och nu kändes det som det är dags för det.  
Val av garn är inte helt lätt för det finns ett så stort utbud, men att det ska vara ekologiskt är en självklarhet. Ni som läser min blogg har kanske märkt att filisilk från Atelier Zitron är ett riktigt favvogarn för mig och det kommer att vara ett av garnerna jag kommer att sälja. Det blir två till sorter från Atelier Zitron ett supermjukt sockgarn som heter High Twist och ett underbart merinoullgarn  som är behandlat med aloevera mums....
Det blir en liten början men naggande god.......
Ni hittar en länk med webbshop på till höger i sidlistan och den kommer att öppnas på lördag.



1 kommentar: